2013-01-02 | 09:14:52 | CATEGORY:

2012

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften...

Vilka länder besökte du?
Italien, Frankrike och Monaco

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Jag saknar fotbollscupen i Smögen och jag vill verkligen åka på en sommarcup 2013!

Vad var din största framgång 2012?
Jag har blivit bättre på fotbollen tror jag :)

Bästa köpet?
Ingen aning :P

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tror jag

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor av grejer bl.a. Italienresan med Alida

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet inte, gladare tror jag

Hur tillbringade du julen 2012?
Jag var i Åre med familjen

Något du önskade dig och fick?
Ett kamerastativ

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jag var med Lovisa och Amanda! :D

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det finns det väl

Vad fick dig att må bra?
Alla kompisar och att skratta


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: