2013-11-24 | 19:06:20 | CATEGORY: ★Allmänt

GOODIEBAG

Igår var jag på bio med pappa, min storebror Kalle och hans flickvän Agnes. Vi kollade på Hunger games, Catching fire och den var jättebra! Ni som har sett första måste se den här eller om ni inte ens har sett den första så måste ni se båda två. Jag älskar dem :D
 
Utanför biosalongen så stog det två tjejer som var från L'Oréal Paris och de hade en tävling som man kunde vinna en goodiebag på. Man skulle skriva vad manga mascaran hade för effekt på fransarna och varför man ville vinna. Då var jag och Agnes med i tävlingen men jag trodde inte att jag skulle vinna. Sen innan filmen började så kom de där två tjejerna in i biosalongen och skulle presentera vinnaren inför alla 600 personer. Då sa de mitt namn och jag skulle gå fram till dem. När jag gick ner för trappan så hade de en strålkastare på mig och alla applåderade, haha det var såå pinsamt. Men det var ju också kul för jag fick massa smink från L'Oréal Paris. Vill ni se vad som låg i goodiebagen? :)
rememberthiis.blogg.se

oh vad kul :D ja visa gärna vad som fanns i

2013-11-24 @ 20:33:22
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: