2012-12-01 | 12:00:00 | CATEGORY:

Klänningar

Jag hittade två klänningar på Nelly.com som var jättesnygga, som jag tänkte ha på julen/nyår.
Men ni måste hjälpa mig vilken som var snyggast!?
Den med vitt kostar 599 kr och den helsvarta kostar 499 kr. Man ser inte det men på den vita så är det svarta paljetter på "överdelen" och så är det på den helsvarta också.
Ni måste hjälpa mig!!
Vilken klänning var snyggast av de två?  

Maria - Min väg till fotograf

Kika in på min blogg hela december fram till julafton! Har en julkalender fylld med roliga tävlingar, goda recept, bra julklappstips, härlig musik och flera överrraskningar! :D

2012-12-01 @ 21:19:31
URL: http://mariapalm.blogg.se
Ebbaaa

Den svarta tycker jag är snyggast! Men det skulle nog passa mer med ditt bruna hår med den vita , men båda va snygga :)

2012-12-02 @ 01:29:33

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: