2013-09-03 | 17:06:27 | CATEGORY: ★Allmänt

Ingen skola idag...

Hej! 
Ja, det blev nästan ingen skola för mig idag. Jag gick hem på hemkunskapen som är min andra lektion. Jag hade lite ont i halsen igår och sen när jag vaknade imorse så var det värre och jag kände mig lite hängig. Men jag tänkte att det inte var något så jag gick till skolan. Sen blev jag mer "hängig" så då sa läraren att jag skulle gå hem. Usch, jag hatar verkligen att vara sjuk!
Hoppas ni är friska i alla fall! :)
Två härliga bilder från Cypern. (förlåt för massa arkivbilder men jag har inte tagit nya foton på ett tag)
Ellen

Hoppas du blir frisk snart<3

Svar: Tack! Jag är typ frisk nu :D
mimmmi.blogg.se

2013-09-03 @ 18:40:49
URL: http://akerberg.blogg.se
Kalle

Fina bilder, du är riktigt duktig mimmi :)

2013-09-04 @ 13:28:50

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: