2013-10-15 | 18:21:36 | CATEGORY: ★Allmänt

PLUGG PLUGG PLUGG...

Kanske tråkig bild men men...
Idag efter skolan så gick jag hem till Alida för att vi behövde göra en läxa tillsammans.Det blev ungefär 3/4 flams och 1/4 plugg, hehe. Känner ni igen er? ;)
Idag hade jag ju matlagningsprov i hemkunskap och det gick väl helt okej. Min soppa blev ganska god och sconesen också. Sconesen blev bara inte helt gräddade i mitten men det blev typ ingens. Jag ska berätta en rolig sak som hände, haha. Jag trodde att det stog paprikapulver på bakpulvret (vet inte hur) så jag tog bakpulver i soppan istället för paprikapulver, hahahaha. Den blev ju god ändå och läraren sa inget så det var ju bra. 
 
Hur har ni haft det idag? :) ♥
JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

kör hårt!

2013-10-15 @ 18:50:35
URL: http://josefinsdream.blogg.se
Hamdi '

sv: Blev väldigt sugen på kokostoppar när jag såg bilden iallafall ;)

2013-10-16 @ 18:41:44
URL: http://adlh.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: