2013-10-07 | 18:04:20 | CATEGORY: ★Allmänt

MONDAY

Jaha, nu ör det ny vecka igen då. Snart höstlov, bara tre veckor nu. Igår när jag kom hem var jag väldigt trött men såklart ska man ha en läxa som måste göras... Efter jag gjort läxan kollade jag på filmen "The last song" med Miley Cyrus. Den var jättebra men sorglig, tipsar!  
Idag var det riktigt skönt ute. Jag kunde cykla till skolan med skinnjacka uppknäppt(!?) och jag frös inte! :D 
Nu ska jag byta om till träningen och sen åka och köra lite fotboll igen, haha. Hoppas det blir en lugn träning för min kropp är ganska trött. 
 
Ha en bra kväll! ♥
 
Sarah

Ja det var verkligen skönt ute idag! söt kopp <3
Sv: Tack :)

2013-10-07 @ 21:23:55
URL: http://sarahss.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: