2013-11-04 | 17:55:32 | CATEGORY: ★Allmänt

NEVER SAY MONDAY

dagens outfit
Nu håller jag på att redigera haulvideon som jag spelade in idag. Jag kommer visa lite i bilder här på bloggen men det mesta är i videon. Hoppas den blir bra för det kommer nog ta ett tag att redigera den. 
 
Idag  var det ju första skoldagen efter lovet och det var helt okej. Det var kul att träffa kompisarna igen! Alida och jag var typ flummiga hela dagen eftersom vi inte hade träffats på länge. Jag fattar inte hur vi klarade oss när hon bodde i Umeå. Då kunde det ju gå flera månader utan att vi träffades! Nu är det i alla fall kul att hon bor i Stockholm igen! :D Snart ska jag åka till min fotbollsträning. Det ska bli kul att spela igen efter lovet för då var vi lediga från fotbollen. Snart måste vi gå in och spela för det börjar bli kallt men det är mycket roligare utomhus! 
Hur var eran "första" skoldag? :)
 
Ha en bra kväll! ♥
Rebecka

Hoppas du haft en bra måndag :)

Kram

2013-11-04 @ 18:05:13
URL: http://alltomrebecka.blogg.se
Tess

Snygga detaljer! :) Kram

Svar: Tack så mycket! :D
mimmmi.blogg.se

2013-11-04 @ 22:14:45
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: