2013-07-27 | 21:07:42 | CATEGORY: ★Allmänt

Packar (igen)

Hej hej igen! 
Idag var det en jätterolig dag med Ellen! Vi tog tyvärr inga bilder med kameran eller filmade för vi badade typ hela dagen. Det åskade när vi badade innan lunch så då gick vi hem för det var ganska läskigt när man är ute på vattnet. Vi rodde med en liten gummibåt efter lunch och det var jättekul fast båda var ganska dåliga på att ro... haha
 
Nu håller jag i alla fall på att packa lite för jag ska följa med Ellen till en ö som heter Kvarnön tror jag. Vi bestämde det idag haha. Men jag ska stanna där till onsdag för på torsdag så åker jag till Mallorca med mamma och pappa! :D Jag vet inte om man har internet där men om man har det så kan jag ju blogga från mobilen! Jag kommer ta med mig kameran så det kommer bli bilder från dagarna sen. 
 
Ha det bra! 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: