2013-08-18 | 16:40:58 | CATEGORY: ★Nöje

Back to school TAG

Skolan börjar på TISDAG!? Sommarlovet har ju gått alldeles för fort, eller vad säger ni? 
Jag tänkte i alla fall göra en back to school tag eftersom jag har sett många andra göra det. Jag gör det skriftligt eftersom det inte är så många frågor. 
 
Vilken klass ska du börja?
 Åttan 
 
Vilken dag börjar du?
På tisdag  
 
Hade du läxor över sommaren?
Nej! :D
 
Vad ska du ha på dig första dan i skolan?
Det har jag inte bestämt innan haha
 
Vad är stressigast med skolan?
När man ska gå upp på morgonen och läxor och prov! Usch
 
Längtar du till skolan?
NEJ! Bara till kompisarna
 
Vad längtar du mest efter?
Att träffa kompisar igen 
 
Vad är roligast att fixa inför skolstarten?
Jag fixar inget innan skolstarten direkt
 
I vilken klass började du sminka dig till skolan?
6:an eller då använde jag bara mascara
 
Kommer du ha ryggsäck eller handväska?
Ryggsäck. Skönast ju! :)
Ta mig tillbaka! 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: