2012-09-21 | 16:08:27 | CATEGORY:

Idag

Hej!
Idag är det FREDAG!!! YEY! Nu är äntligen skolveckan slut :)
I helgen så ska jag spela match (såklart:P) på lördagen och sen ska jag till två kompisar som har fyllt år och sen sova över :) På söndagen så har jag inga speciella planer men får se vad det blir :)

Idag slutade jag halv två och då cyklade jag direkt hem med Alida och städade hela övervåningen...
Men jag städade min storebrors rum för att jag ska få hans iPhone 4S så han sa att jag måste städa hans rum då.
Alida åkte hem för inte så länge sen för hon ska typ till sina kusiner och jag och mamma ska till mammas kompis och äta där.

HA EN BRA HELG!






lite bilder från min instagram, FÖLJ MEJ!!! Jag heter mimmigudmundsson :D
Rebecca

fina bilder!

2012-10-07 @ 12:40:49
URL: http://rebeccawahl.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: