2012-11-28 | 21:12:02 | CATEGORY:

Nytt

Idag så gick jag till skolan och det kändes ändå bra :)
Vi hade NO-prov idag också och det gick helt okej men det var några saker som vi inte ens har pratat om som var med...
Man fick gå när man hade gjort klart provet (det gick ganska snabbt) så fick man gå och vi hade håltimme på matten och 1 och en halvtimmes rast så vi hade tre timmar rast.
Jag, Ebba och Alida åkte hem till Alida och åt och så.
När vi slutade så åkte jag hem till Alida och vi pluggade SO.
Sen kom pappa och hämta mig och vi åkte till Länna sport och köpte en jacka och en tjocktröja.

(Nu har designen fixat sig såg jag:) )

Evelina

Fin tjockjacka och tjock tröja! :) <3

2012-11-29 @ 07:31:53
URL: http://eeevispevis.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: