2012-11-09 | 22:24:03 | CATEGORY: ★Allmänt

FREDAG och helg

Idag så åkte jag till Sara och Mickans skola, den var skitcool! (Den är nybyggd)
Då åkte vi hem till Sara och gjorde inte så mycket men det var kul att träffa dem i alla fall.
Jag sa ju i videoinlägget att Alida skulle sova hos mig men det var bara att Alida trodde det för hon ville inte följa med sin pappa till Sundsvall men sen gjorde hon det i alla fall.
Imorgon så har jag första fotbollsmatchen inomhus mot Älvsjö men vi har inte tränat inomhus än så det blir kul att se hur det går :P

Kan inte ni kommentera vad ni tycker att jag ska blogga om för det känns tråkigt att bara blogga om vad jag har gjort på dagen... Ska jag t.ex. göra "dagens outfit" eller nåt sånt?
KOMMENTERA :)

En bättre bild på min färgning :)


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: