2012-12-15 | 17:41:04 | CATEGORY: ★Fotboll

Cupen

Igår spelade jag cup men jag kunde inte blogga för vi kom hem typ kl 12 (asså på natten)
Så här gick det:

Gruppspel
Första matchen mot Älta: 2-0 till oss
Andra matchen mot Tyresö 1: 2-1 till oss
Tredje matchen mot Tyresö 2: 1-0 till dom

Vi blev tvåa i gruppen och möter Enskede:
2-2. Men på straffar så gjorde Hanna K mål och Mickan räddade enskedetjejens skott! Så vi vann
Semifinal:
3-2 till oss mot Tyresö 2
Final:
2-1 till Vasalund.

Vi slutade på en andra plats och fick silver 👍❤
(Jag är inte säker på alla resultat men jag tror så)

Jag gjorde mål i semifinalen mot Tyresö, blev glad för jag brukar inte göra mål så jätteofta.
Finalen började 20 över 11 så det blev väldigt sent. Jag var supertrött när jag kom för vi hade ju gått i skolan också den dagen :P

Mirella .

jätte fin blogg! har du själv gjort designen? :)

2012-12-15 @ 18:19:15
URL: http://mirellas.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: